مادرانه

دل درد مجدد و باز هم کاهش وزن

1389/12/11 19:06
نویسنده : سارا
743 بازدید
اشتراک گذاری

سلام حبه ی انگورم، عزیز دلم

Winnie the Pooh

Winnie the Pooh

 

مامان جونی باز دیشب، به خاطر دل درد از خواب بیدار شدم و خوابم نمی برد.

گل من درد کشیدن و بی خوابیش یه طرف، استرس اینکه نکنه حال تو خوب نباشه یا خدای نکرده بلایی سرت اومده باشه یه طرف دیگه

عزیزم حالت خوبه دیگه؟ مگه نه؟...

واقعا مادر شدن صبر و تحمل و از خود گذشتگی زیادی می خواد. خدا جونم من رو هم لایق این مقام قرار بده و بذار طعم شیرین این نعمتت رو بچشم

 

pooh w/ friends

pooh w/ friends

دیگه جونم برات بگه، امروز صبح بازم با بابا جون رفتیم پیش دکتر تغذیه. عزیزم من بازم وزنم 300 گرم کم شده. نمی دونم چرا... ههههه ولی خانوم دکتر خیلی بهمون تبریک گفت و بهم پیشنهاد داد که دیگه فعلا نرم پیشش و گفت فعلا لازم نیست وزنم رو کم کنم و سعی کنم که به قول خانوم دکتر غذاهای هلتی، یعنی غذاهایی که سالمترن بخورم و زیاد غذام چرب نباشه.

واسه مشکلی که دارم هم گفت آلو بخورم. چه تازه و چه آلو خشک که می تونم تو آب گرم خیس بدم و بخورم.

 

mikey and minnie

mikey and minnie

 

دیگه فعلا همین حبه ی گلم....

عزیزم 16 روز مونده تا موعد بیمارستان. خیلی دوست دارم زودتر این 16 روز بگذره و من از وضعیت گل نازم با خبر بشم.

البته مطمئن هستم که تو شیطونک من حالت خوبه و حسابی در حال رشد کردنی.

آخ الهی که من قربونت بشم عزیزم.

خیلی دوستت دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان فرشته
12 اسفند 89 12:25
سلاممممممممم نفسممممممممممممم بوسسسسسسسسسسسس الهی قربون اون حبه انگورت برم که داره جا باز می کنه مامانش دل درد گرفته آره خاله جون اذیتش کن گلم محکم بزن تو دلش ههههههههههه قربونت برم سارا جونم با این علایم محال ممکنه که زبونم لال ......... تو هم چه فکرا می کنی بدتر از من ........ وای دلم یه ذره شده
اعظم
13 اسفند 89 11:02
سلام عزیزم مرسی که بهم سر میزنی .انشالله همه چی خوبه گلم نگران نباش.انشالله سالم به دنیا میاد به حق امام زمان
اعظم
13 اسفند 89 15:49
سارا جونم وبلاگ مبارک گلم .انشالله حبه انگورت بیاد و بخونتش عزیزم......مواظب خودت یاش و نگران نباش و استرس نداشته باش همه چی خوبه انشالله
مامان شازده کوچولو
13 اسفند 89 23:31
سلام تازه با وبلاگتون آشنا شدمامیدوارم شما و حبه کوچولو این دوران رو به سلامت پشت سر بگذارید.


سلام. ممنون از لطفتون
سپيده - فرشته بارون
14 اسفند 89 10:21
واي مباركه سارا جون...

وبلاگ جديد ني ني جديد مبارك خانومي

فكر نكني لينكت كردما... نه راحت باش


سپیده جونم مثلا وبلاگم یه جورایی مخفی بود... فقط سما از اولش خبر داشت.ههههههه قربونت که لینکم نکردی. الان احتمالا خیلی از بچه ها که اینجا لینک شدن، خودشون خبر ندارن اصلا این وبلاگ وجود داره... ببخش که حواسم نبود زودتر لینک کنم.... دونه دونه یادم میافته.
مامان فرشته
16 اسفند 89 9:50
سلاممممممممم عزیز دلمممممممممممم قربون اون حبه انگور برم من می بوسمتون
مامان شازده کوچولو
16 اسفند 89 16:11
سما
17 اسفند 89 11:16
سلام عزیز دلمممممممم تیکر جدیدت مبارکههههههههههه ان شاا... 9 ماه و نه روز رو نشون بده بوسسس
مامان مريم
17 اسفند 89 14:05
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد