مادرانه

پایان هفته ی چهارم

1389/12/3 20:41
نویسنده : سارا
2,027 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

امروز دقیقا روز آخرهفته ی چهارم بارداری هستیم. حال من خوبه. فقط گاهی کمرم درد میگیره که گمون نکنم مهم باشه...یه چند روزی هم هست که سینه درد دارم.

فردا صبح از خانوم دکتر وقت گرفتم. احتمالا یه نامه ی معرفی به پزشک متخصص بهم میده که تحت نظرش باشم. امیدوارم فردا خاونم دکتر آزمایش اندازه گیری تیتر بتا رو هم برام بنویسه و موکولش نکنه به مراجعه به متخصص.

من فعلا طبق نظر خانوم دکتر تهرانم دارم هر روز آسپرین و فولیک اسید می خورم. نمیدونم دکتر اینجا هم نظرش همین خواهد بود یا نه. اما دلم می خواد مخالفتی با آسپرین نداشته باشه و برای ادامه راه هم تجویزش کنه.

توکلم به خداست... ایمان دارم که بدون خواست اون هیچ برگی به زمین نمیافته. خیلی وقتها معجزه هاشو به چشم دیده ام. من هم تمام سعیم رو می کنم که مواظبت باشم.

خیلی دوستت دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد