مادرانه

عیدی

1389/12/2 14:46
نویسنده : سارا
629 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم.

Red RoseRed RoseRed Rose

Red Rose

امروز روز عیده. روزیه که گمون نکنم تا آخر عمرم فراموشش کنم.

شکرت خدای مهربون که خیلی منتظرم نذاشتی.

 

عزیز دلم امروز صبح که از خواب بیدار شدم، بعد از نماز صبحم، اولین کاری کردم این بود که از یه تست خونگی استفاده کردم تا ببینم گل نازم اومده تو دلم یا نه...

فدات شم عزیزم. تو الان تو دلمی.

خداجون باورم نمیشه. امیدوارم این تسته درست باشه. امیدوارم تو واقعا اومده باشی تو دلم. امیدوارم سلامت باشی.....خیلی خیلی به لطف خدا امیدوارم.

 

خدایا به همه ی مامانهای باردار کمک کن به سلامتی نی نی هاشونو دنیا بیارن.

خدایا به همه ی کسانی که آرزو دارن مادر بشن، یه نی نی سالم و ناز عنایت کن. مخصوصا به همه ی دوستای خوبم، که این مدت باهم زندگی کردیم. غم همدیگه رو به دوش کشیدیم و تو شادی همدیگه سهیم شدیم.

 

خدایا ممنونم از این همه لطف بیکرانت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سما
2 اسفند 89 16:49
یه دنیا تبریک می گم عزیزم خیلی خوشحالم به خدا جرقه هم تکون خورد اونم خوشحاله خدایا شکرت
maryam
2 اسفند 89 18:39
خدا رو شکر.انشالله درسته .جيگر.شيريني يادت نره
مامان قندعسل
2 اسفند 89 19:21
سلام خیلی خیلی مبارکه.مخصوصا که تو همچین روزی خبردار شدی مواظب خودت باش
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد