مادرانه

عیدت مبارک

1389/12/2 2:01
نویسنده : سارا
651 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم.

pink heart

مامان جونم امشب شب تولد دو تا از بهترین و محبوبترین انسانها در نزد خدای مهربونه.

Rose حضرت محمد(ص) و امام صادق (ع). Rose

Rose

 

خیلی شب با برکتیه. فردا روز عیده. عزیز دلم، نمیدونم هستی تو دل مامانی یا نه؟... اما دلم می خواد بهت تبریک بگم این عید بزرگ رو. عیدت مبارک گل من.

خیلی دلم می خواد تو رو از خدا عیدی بگیرم.


baby angel

baby angel

یه فرزند سالم و خوشگل و انشاءالله صالح.... امیدوارم اومده باشی.

خیلی دوستت دارم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان فرشته
2 اسفند 89 11:59
حالا اگه رفتم سر کارم ؟ آخه خیلی خوشحالم حس می کنم یه نیروی عجیبی گرفتم .............. کتری روی گازه اما داره بخارش به من می خنده ببین سارا جون با خبر صبحت خل شدم رفت بوسسسسسسس بازم تبریک گلم


فدات بشم سما جونم. می دونم خیلی مهربونی. بوسس
فاطمه
4 اسفند 89 22:28
سلام منم بهتون تبریک میگم سارا جان.منم مثل شما یه کوچولو توی دلم دارم که به امید خدا یک ماه و 7 روز دیگه بدنیا میاد.خوشحال میشم باهم در ارتباط باشیم تا از تجربیات هم استفاده کنیم.منتظر جوابت هستم.فعلا خداحافظ.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد