مادرانه

بیم و امید

1389/11/28 17:14
نویسنده : سارا
546 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

مامان جون دیروز رفتم پیش دکتر تغذیه. بهم گفت احتمالا تو تو دلم نیستی.تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 

 

آخه تو یه هفته 1 کیلو 400 گرم از وزنم کم شده.

 

 

خودمم یکی دو روزه کمردرد دارم....تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد خیلی دوست دارم که اومده باشی.

اما اصرار نمی کنم. به قول بابایی تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدخدا جون داره مقدمات حضورتو تو دنیا فراهم میکنه.تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

ههههههه البته بابات انقدر هم پیر نیست ها، یه کوچولو جوونتره.تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد



راستی دیروز جرقه یه اظهار وجود کرده و مامانشو برده تو آسمونا...

ما هم همگی کلی از خودمون ذوق دروکردیم..تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 


دیگه اینکه مامان جونی، یه کم سخته واسم انتظار کشیدن. نمی دونم سرمو چه جوری گرم کنم که روزها زودتر بگذرن. کاش اومده باشی تو دلم. کاش سلامت باشی. کاش زودتر دنیا بیایی و مونسم بشی.

گاهی شبا با بابایی میشینیم برات دنبال اسم می گردیم.

می بینی چقدر دوستت داریم؟


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان فرشته
29 بهمن 89 11:11
سلام عزیز دلم ......... امیدوارم به همین زودی زود لحظه تکون خوردن نی نی ات رو تجربه کنی ........... وای فداش بشم من ......چه حالی می کنم دیگه دوچرخه سواری نمی کنی دل منو آب بندازی ههههههههه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد