مادرانه

گر صبر کنی...

1389/11/20 2:17
نویسنده : سارا
954 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

مامان جون ما یه ضرب المثلی داریم که میگه " گر صبر کنی..... ز غوره حلوا سازی". یعنی اینکه با صبر همه تلخی ها به شیرینی تبدیل میشه و همه کارا درست میشه.

اما مامان جون من اصلا آدم صبوری نیستم. دلم می خواد زودی نتیجه ی کارمو ببینم. اصلا نمی تونم کارایی رو که لازمه خیلی روشون وقت بذاری تا به یه سرانجامی برسه، انجام بدم. لا اقل باید اون کاره خیلی تنوع داشته باشه و هر روزش یه چیز جدید باشه، تا بتونه منو با خودش بکشه.

در مورد بچه دار شدن هم همیشه دلم می خواست تا تصمیم میگیری که یه فرشته کوچولو داشته باشی، خدا یه خوشگلشو بذاره تو بغلت... هههههههه همیشه به شوخی میگفتم کاش واقعا می شد رفت از بیمارستان یه نی نی خوشگل خرید.

مامان جون واقعا نه ماه خیلی زیاده. تازه اصلا معلوم نیست قبلش هم چند ماه باید منتظرش باشی تا بیاد تو دلت. خب ولی چه میشه کرد.... به قولی  "هرکه طاووس خواهد ... جور هندوستان کشد"

خلاصه اینکه مامان جون من تصمیم گرفتم این روند بارداری رو یه جورایی برای خودم جذابش کنم. هر روزش احساس کنم که تو یه مرحله ی جدید هستیم، که حوصله ام سر نره و هی به آخرش فکر نکنم.

رفتن مهم باشه نه رسیدن.

هههههههه یکی نیست بهم بگه حالا بذار این نی نی نازی بیاد تو دلت، بعد بشین دنبال راه حل بگرد واسه خوش آیند کردن ایام بارداری.


مامان جون پس کجایی؟ بیا دیگه...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان فرشته
20 بهمن 89 20:46
الهی فدات بشم عزیزم ................نمی دونی من و جرقه چقدر منتظریم بوسسسسسسس
مامان فرشته
21 بهمن 89 16:20
سارا جونم من وبم رو تو سایت گذاشتم گفتم شاید نخوای کسی وبتو بخونه به همین دلیل از تو لیست لینکام برداشتمش اگه اشکالی نداره بگو بزارمش دوباره


سما جونم ممنونم از اینکه انقدر خوش فکری. راستش اولش خودمم کمی رفتم تو فکر... ترجیح میدم خیلی سخت نگیرم. پس از نظر من اشکال نداره. اگه دوست داشتی باز لینکم کن. مرسی
هدیه
21 بهمن 89 18:26
سلام سارا جون

وب زیبایی داری گلم.شاد باش عزیزم که به همین زودی 1 فرشته کوچولو مهمون دلت میشه .انشالااا


سلام هدیه جان
ممنون عزیزم. ان شاءالله
مامان فرشته
23 بهمن 89 14:42
امروز یه روز غمگینیه برای ما پروازیها ......... سارا جون خیلی حرف ها برات دارم اما...
مامان فرشته
25 بهمن 89 14:06
.•*..*•.ســــــلام .... .•*..*•. .•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•* .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•* .•*...•*..*•. .•*..*.•*..*•. .•* .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. . -´´´´#####´´´´´´####.•*..*•. .•*..*•. ´´########´´#######.•*..*•. .•*..*•. ´############´´´´###.•*..*•. .•*..*•.. #############´´´´´###.•*..*•. .•*..*•. ###############´´###..•*..*•. .•*..*•. ############### ´###..•*..*•. .•*..*•.. ´##################.`.•*..*•. .•*..*•. ´´´###############..•*..*•. .•*..*•. ´´´´´############.*.•*..*•. .•*..*•. ´´´´´´´#########.`.•*..*•. .•*..*•. ´´´´´´´´´######..•*..*•. .•*..*•. ´´´´´´´´´´´###..•*..*•. .•*..*•.• .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*.*•. .•*..*•. •*.* .•*..*•. .•*..*•. ولنتاینتون مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد