مادرانه

گل من

1389/11/12 17:45
نویسنده : سارا
489 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

مامان جونم این روزها همش باز هوا ابری میشه و منم هی کسل میشم. تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

کلی خرید دارم که باید انجام بدم. اما چون احتمال میدم بارون بیاد، تنبلیم میاد برم بیرون. آخه مامان جون من برای خریدهام معمولا با دوچرخه  می رم بیرون و حوصله ندارم یه بارونی بزرگ تنم کنم.

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 

راستی مامان جون اینجا مسابقه ی وبلاگ نویسی بوده. من دیروز متوجه شدم. خاله سما هم شرکت کرده بود...منم رفتم و تو آخرین ساعات رای گیری، رایمو دادم... الان متوجه شدم که وبلاگ خاله جون اول شده... هوراااااااا. الان حتما جرقه هم کلی ذوق کرده.

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 

 

دیگه اینکه بابا جون امروز رفته پیش یه متخصص تغذیه، که اونم کلی سفارش کرده که اینو بخورین و اونو نخورین...تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

یه عالمه هم کتاب و جزوه ودستورالعمل غذایی داده که باید بشینم ترجمه کنم که اینا چیه..تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد.

آخه مامان جون لااقل نمیکنن این مطالبشون و جزوه هاشونو انگلیسی بنویسن...یه زبون سختی دارن اینا...من خیلی کم متوجه میشم.

 

 

 

واااااااااااای اینم بگم که دیروز رفتم تو یوتیوب و کلی فیلم علمی در مورد شکل گیری یه نی نی دیدم.تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد خوبیش این بود که تو هر مرحله با اصطلاحهای انگلیسی هم آشنا شدم که اینجا خیلی به دردم میخوره.

خب آخه مامان جون رشته ی تحصیلی من پزشکی نبوده و اصلا اصطلاحهای پزشکی رو به زبون انگلیسی بلد نیستم دیگه.

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

عزیز دلم دوست دارم بیایی و مونسم بشی. بیایی و پذیرای محبتم بشی. دوست دارم تنهایی بزرگت کنم.البته تنهای تنها که نه. همراه با بابا جون.

دعا کن زودتر بیایی. دعا کن من مامان خوبی باشم. دعا کن قوی باشم. تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 

خیلی دوستت دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان فرشته
12 بهمن 89 18:49
خاله من که همین زبون مامانمو هم هنوز بلد نیستم وقتی با من حرف می زنه من اینجوری می شم یعنی اینکه چی گفت مامانی ؟ پس درد من بدتره چون من هنوز هیچ زبونی بلد نیستم بابت تبریکتم یه دنیا ممنون
مامان فرشته
14 بهمن 89 14:34
عشق من پس کجایی ؟
مامان فرشته
16 بهمن 89 18:18
سارا جون اومدم یه گردگیری کردم رفتم


فدای تو گلم... مرسی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد