مادرانه

کلوچه نازنین، خدا به همرات

1390/12/21 1:50
نویسنده : سارا
1,319 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم

می خواستم برات پستی بذارم و پنج ماهگیت رو تبریک بگم. از چک آپ ماه قبلت بگم و واکسن چهار ماهگیت.

اما...

الان خبردار شدم که یه بار دیگه یکی از نی نی های نازی که تازه اومده بود تو دل مامانش، آسمونی شد.

یهو کل دنیا هوار شد رو سرم.

خیلی سخته. خیلی...

مامانی که نی نی از دلش پر می کشه، تو تنهایی مامان میشه. بدون اینکه دیگرون اونو مامان حساب کنن.

نی نیش رو دوست داره. بدون اینکه دیده باشدش. بدون اینکه نازش کرده باشه. بدن اینکه شاهد بزرگ شدنش باشه. مامان یواشکی بودن خیلی سخته. خیلی...

خدایا به دل فدرینای عزیزم صبر بده. خدایا براش بهترینها رو رقم بزن. خدایا مراقبش باش.

الهی آمین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

نارینه
21 اسفند 90 23:20
براش آرزوی آرامش دارم ... خدا خودش کمکشون کنه
عسل
26 اسفند 90 18:46
چه حرف قشنگی مامان یواشکی بودن مادر بودن بدون اینکه کسی تو را جزو مادرها بدونه خدا خودتتتتتتتتتتت فدری نازمون را دلشاد کن امین
شهرزاد
29 اسفند 90 12:59
عیدآمدوعید آمد یاری که رمید آمد عیدانه فراوان باد تا باد چنین بادا! سال نو مبارک.
نارینه
1 فروردین 91 0:55
آرزو دارم روزهایی که پیش رو داری آغاز آن روزی باشد که آرزو داری ... سال نو مبارک
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
18 فروردین 91 12:03
سلام ساراجان سال نو مبارک عزیزم ، الهی که سال جدید پر از شادی و موفقیت براتون باشه
مامان گیسو
26 فروردین 91 2:19
سلامممممممممم عزی دلم خوبی ؟ سال نو مبارک امیدوارم سال خوبی به همراه هانای نازم داشته باشی کجایی هنوز ایرانی ؟ دلمون برات تنگ شده
سپيده
26 فروردین 91 19:12
سلام پنج ماهگيت مبارك فرشته نازنين!!! ايشالا هميشه خبراي خوب بشنوي سارا جون...
فانی
28 فروردین 91 14:29
مادرانه تون خیلی زیباست مطالبتونو که میخونم اشتیاقم برای مادر شدن چند برابر میشه.آخه من هنوز از این فرشته های اسمونی نصیبم نشده.احساس مادری خیلی زیباست .من فقط یه بارداری دو ماهه داشتم خیلی لحظات زیبایی بود.برام دعا کنید .9 ساله دارم انتظار میکشم.خدا فرشته تونو حفظ کنه.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد