مادرانه

بالاخره اومدم

1390/6/15 20:57
نویسنده : سارا
607 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم.

بالاخره موفق شدم. هورااااا

آخه این نی نی وبلاگ کلا برام باز نمیشد. الان هم کلک زدم که تونستم بیام. اینترنت موبایلم رو باکامپیوتر شیر کردم یهو دیدم راه داد.

بیشتر از اینکه نگران دسترسی نداشتن به اینجا باشم، ناراحت بودم که وبلاگ دوستای نی نی وبلاگی رو نمیتونم بخونم... وقتی هم وصل شد زودی رفتم وبلاگ همه دوستان رو خوندم. البته جایی کامنت نذاشتم.

ان شاءالله سر فرصت دویاره سر می زنم.

مامان جونی تو این مدت کلی اتفاق افتاده که الان نمی تونم بنویسم. کیبردم فارسی نداره و تایپ کردن برام سخته. اما خدا رو شکر الان حال ما خویه.

از همه دوستای گلم بینهایت ممنونم که به یاد ما هستید. منم همیشه به یادتون هستم و خیلی وقتها که بهتون فکر می کنم یه بغض شیرین میاد تو گلوم و خدا رو هزاران بار به خاطر وجود دوستهای مهربونم شکر می کنم.

امیدوارم همتون شاد و سلامت باشید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان پریا
15 شهریور 90 22:20
اولش انشاءالله که به زودی نی نی تو بغل کنی و عکسای ناز بگیرین --------------------------------------------- دوم ´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´¶¶´´´´´آپ کردم ´´´´´´¶¶ ´´´´´¶¶´´´´´´ بدو بیا ´´´´´´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶¶´´´راستی نظر یادت نره هااااااا´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´´¶´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´¶´´´´¶ ´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶ ´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶¶ ´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶ ´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶ ´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´ ´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶ ´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶ ´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶ ´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´ ´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶ ´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´¶
شهرزاد
16 شهریور 90 10:19
سلامممم دوست جونم چرا من نمیدونستم وبلاگ داری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ لینکت میکنم عزیزم خوشگل خانوم ما هنوز اسم نداره؟ بوووووووووووووس
مامان نی نی ناز
17 شهریور 90 16:03
سلام سارا جون خوشحالم که تونستی بیای ما هم همه دوستت داریم .... یه عالمه .... هر چی بگم بازم کمه بوس برای دخملیمون .
مامان نی نی ناز
20 شهریور 90 19:54
مامان سارا جون نمی خوای عکسای وسایل خوشگل دخملی رو به خاله ها نشون بدی ..... بوووووووووووووسسسسسسس
اعظم
21 شهریور 90 22:28
سلام سارا جونم............... خوشحالم که تونستی بیای گلم............... دوست دارم دوستم..............
نارینه
23 شهریور 90 11:17
انشالله که این روزای باقی مونده رو هم به سلامت میگذرونی عزیزم ... فکر کنم از بس تپل شدی توی نینی وبلاگ نمیتونستی بیای !!!!!!!!!! بوووووووووووووس
سپيده - فرشته بارون
24 شهریور 90 11:59
منتظر خبر خوش زايمانت هستم سارا جان... معمولا به شما و فرشته نازت سر مي زنم ببخش اگه فرصت كامنت گذاشتن ندارم... مي بوسمت...
سفانه
24 شهریور 90 15:34
عزززززززززززیز دلم... ایشالله همیشه خوب و خوش باشی خوشگلم.... دخمل نازت رو از طرف من ناز کن چون فعلا نمیتونی بوسش کنی یعنی سرت نمیرسه ... هههه... بعدا حسابی تلافی کن... باشه؟ منم تو رو میبوسم.... بووووووووووس (تببلی نکن و عکسها رو زودی کوچیک کن و بذار چون بعدا دیگه میشه رویا حداقل تا یه مدتی.... ایشالله به سلامتی)
مامان محمدرضا (شازده کوچولو)
26 شهریور 90 16:47
سلام سارای عزیزم خدا رو شکر که حالتون خوبه ، ان شاالله همیشه خوب باشی ........ مواظب خودتون باشید
منا مامان مهراد
28 شهریور 90 1:11
سلام مامانی امیدوارم تا آخرش پر انرژی و شاداب باشی. پارسال این موقع من هنوز نمیدونستم نی نیم دختره یا پسر.اما الان گل پسری تو بغلمه. زمان خیلی زود میگذره قدر تمام لحظه های با نینی بودنتو بدون چون خیلی زود دلت برای این روزا تنگ میشه اگه دوست داشتی به ما هم سر بزن.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد