مادرانه

عیدتون مبارک

1390/4/26 14:40
نویسنده : سارا
566 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم.

امروز بهترین روز خداست. روز تولد مهربونترین پدر دنیا. مهربونترین پدر همه آدمها.

اومدم این روز عزیز رو به تو و همه دوستای گلم تبریک بگم.

 

مامان جون، حال من زیاد خوب نیست. از جمعه شب کمردرد خیلی بدی دارم. قسمت انتهایی سمت چپ کمرم خیلی درد می کنه و گاهی می زنه به پام.احتمالا به عصب سیاتیکم فشار اومده. بد بختی اینه که هفته پیش هم آمپولم رو سمت چپ زدم و خانوم پرستار این بار آمپولم رو جای خیلی بدی زده. درست وسط. اونم کلی قلمبه و سفت شده بود و درد می کرد. حالا درد اون بهتر شده، اما گاهی با درد کمرم قاطی میشه و حسابی کلافه ام می کنه.

خلاصه این که تقریبا دو روزه بیشتر وقت رو درازکشم و کمی قاطی کردم. امروز بعد از ظهر هم یه جشن واسه امام زمان گرفتیم. پارسال این جشن تو خونه ما بود. اما امسال هم به خاطر وضعیت من و هم اینکه دوستان دیگه هم می خواستن مشارکت کنن، یه سالن گرفتیم. اما می ترسم با این دردم خودم نتونم شرکت کنم.

مامان جون دعا کن حالم بهتر بشه. من خیلی دوست دارم امروز تو جشن باشم.

مراقب خودت باش.

خیلی دوستت دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان شازده کوچولو
26 تیر 90 20:42
سلام عزیزم عیدتون مبارک چه خوب که جشن دارین ، امیدوارم همیشه شاد باشی ، خوش بگذره
سما
27 تیر 90 19:50
سلاممممممم سارای نازنینم خوبی ؟ فدات بشم عزیزم ممنون از محبتت مگه می شه گلهایی مثل شماها رو موقع زایمان یادم بره مطمئن باش تا جایی که بتونم یک لحظه هم از یادتون غافل نمی شم خیلی دوستتون دارم عیدتم مبارک الهی قربونت برم که تو هم مثل من مدام درحال درد کشیدنی
مامان نی نی ناز
27 تیر 90 22:57
سلام گل نازم .... خوشحالم که تو حبه انگور خوشگلم خوب و سلامتید .... این دردا هم ان شالله به زودی بهتر می شه... بوس برای مامان و نی نی .
منا مامان فینگیلی
28 تیر 90 8:22
سلام سارا خانمی خوبی ؟نی نی من از نی نی شما 5 هفته کوچیکتره! راستی نی نی منم دخمله اما هنوز نتونستم واسش اسم انتخاب کنم راستی اگه فضولی نباشه میتونم بپرسم که شما چقدر تا حالا وزن اضاف کردید آخه من دیروز رفتم دکتر و از اول بارداریم تا حالا 6 کیلو اضافه کردم و بهم گفت وزنت خیلی رفته بالا و من را ترسوند!
منا مامان فینگیلی
28 تیر 90 9:18
با اجازتون من اسمتون رو روی دیوار خونه فینگیلیم نوشتم!
عسل
30 تیر 90 16:18
امیدوارم بهتر بشی هر چند این دردها طبیعی هست ... تولد بهترین پدر دنیا هم مبارک خوشحالم که وبتو اپدیت کردی.. این از همه مبارکتر باشه بوس....
مامان شازده کوچولو
30 تیر 90 20:46
سلام ساراجونم در چه حالی عزیزم؟ امیدوارم بهتر شده باشی ، مواظب خودت و نی نی نازمون باش
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد