مادرانه

یک ماهگی

1390/8/19 16:03
نویسنده : سارا
601 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم.

یک ماهگیت مبارک.

هووورررررراااااااااااااااا. دخترم یک ماهه شد. دیشب برات تولد گرفتیم.

من کیک پختم و بابایی هم برات یه عروسک میکی موس دخترونه خرید. انقده نازه.

البته زحمت کشیده بود برای من هم گل گرفته بود.

بابا جون دوستت داریم.

ما هر سه سرما خوردیم.هههههههه همبستگی خانوادگیه و کاریش نمیشه کرد.

دخترم خیلی اذیت میشه. واسه همین منم سرم شلوغه.

ان شاءالله به زودی با ادامه ماجرا خدمت دوستان هستم. ببخشین که یهو مجبورم وسطش قطع کنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان یسنا
19 آبان 90 17:38
اولین ماهگردت مبارک خانم کوچولو
مامان نی نی ناز
20 آبان 90 22:04
هانا جونم یک ماهگیت مبارک خدا جونم شکرت . بوس برای هانا و سارا
آیرین
21 آبان 90 11:21
عزیز خاله . هانای خوشگلم یک ماهگیت مبارررررررررررررررررررررررک . ایشالله 120 سالگیتو جشن بگیری . خدا بد نده دوستم .... امیدوارم زود زود خوب بشید . مراقب خودت و دخمل نازت باش . الهی بمیرم براش .بوووووووووووووووووووووووس
نارینه
21 آبان 90 18:32
یک ماهگیت مبارک خاله جون ... همبستگی خانوادگی رو عشق است !!! لطفا توی این موارد همبستگی نداشته باشید ... چون باید یکی باشه که به بقیه برسه !! انشالله زود خوب بشید ..
عسل
21 آبان 90 21:49
عزیزمممممممممممم یک ماهگیت مبارک هانا کوچولوی شیطون من همبستگی خیلی ایده جالبی بود خیلی زود رفتید تو نقش یک خانواده
هستی
23 آبان 90 4:08
هانا کوچولو یک ماهگیت مبارک
اعظم
23 آبان 90 15:01
هانا جونم یک ماهگیت مبارک خاله...مراقب خودت و دخمل نازت باش ساراجونم .......
شهرزاد
23 آبان 90 18:08
یه ماهگی هانا کوچولو مبارک خیلی مواظب خودتون باش سارا جونم ایشالا زودتر خوب بشین
فرنوش
24 آبان 90 14:36
خورشيد چراغکي ز رخسار عليست / مه نقطه کوچکي ز پرگار عليست هرکس که فرستد به محمد صلوات / همسايه ديوار به ديوار عليست عید غدیر مبارک سارا جونم دلم خیلی خیلی برات تنگ شده من عکس هانا کولوچه رو هنوز ندیدما
سفانه
24 آبان 90 16:02
یک ماهگی هانای تازنینت مبارک دوستم... ایشالله صد ساله بشه.... جیگرم شهداد آلرژی داره از اونجا فهمیدم که توی پیپیش رگه های خیلی خیلی ریز خون بود از دو ماهگی... این چیزایی که نوشتم رو خودم تا وقتی شیر میدم و شهداد خوب نشده نمیتونم بخورم و خودش هم تا وقتی خوب نشه نمیتونه بخوره... الان که شیر خودم رو میخوره و فقط فرنی بدون شیر و سوپ ولی بزرگتر که بشه ایشالله خوب میشه و همه شونو میخوره وگرنه ممنوعه... دعا کن خوب بشه مامان جونی....... روی ماهت رو میبوسم.... بوس
فرنوش
26 آبان 90 16:30
سارا جونم سلام به روی ماهت خوبی ؟موشموشک چطوره ؟ ساراااااااااااااا من عکس هانا میخوام عکسشو برام میل میکنی ؟؟؟ راستی مامان سارا اون تیکر و درست کن دیگه !!!!!!!!
مامان محمد پارسا
28 آبان 90 22:17
سلام 1 ماهگیت مبارک خاله جون خوشحال می شم با هم تبادل لینک داشته باشیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد