مادرانه

سخنی با دوستان وبلاگی

1390/8/5 13:00
نویسنده : سارا
543 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای مهربونم.

ممنونم که به یاد ما هستین. منم به یاد همتون هستم. امیدوارم بهم حق بدین که یه مدتی زمان لازم داشته باشم تا با زندگی جدیدم بتونم هماهنگ بشم.

باور کنید بی معرفت نیستم. تا فرصتی گیر بیارم، وبلاگ هاتون رو می خونم.اما واقعا نمی رسم کامنت بذارم. امیدوارم به بزرگی خودتون ببخشید.

بنا به دلایلی مجبور شدم برخی از پستها رو رمزدار بذارم. بلافاصله بعد از پست هم سعی می کنم رمزش رو برای همتون ارسال کنم. اما تا وقتی که رئیس کوچولو اجازه بده. دیروز هم برای برخی دوستان رمز رو گذاشتم و برای برخی نرسیدم رمز رو ارسال کنم. امیدوارم به دل نگرفته باشید. تا جایی که یادم مونده باشه سعی می کنم خودم رمز رو برای دوستان ارسال کنم. البته اگه دوستانی که رمز نگرفتن لطف کنن و بهم یادآوری کنن، ممنون میشم.

دوستتون دارم.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

سارا
5 آبان 90 13:56
سلام اميدوارم كه حالتون خوب باشه و كوچولوي نازتونم زودتر بياد پيشتون من تازه وبلاگمو درست كردم خوشحال مي شم سري بزنيد
عسل
5 آبان 90 17:19
هی ما مامانیم این روزها را داشتیم می درکمت جیگر
مامان نی نی ناز
5 آبان 90 21:30
ای جانم هانا خوشگله من همه وقتت رو پر کرده .... بابا نترس کسی از تو توقع نداره نخوردیم نون گندم ... اما دیدیم دست مردم تو الان همه وقتت رو بذار برای هانا جونم ... بوووووووووسسسسسس
شهرزاد
7 آبان 90 11:35
سارایییییییییییییییی گلم مهمترین کارت الان رسیدگی به رییس کوچولوته..فکر هیچی رو نکن عزیزم...من یکی که شوخی کردم فقط منظورم این بود بهم رمز بده بوووووووووووووس برای دوتاتون
اعظم
7 آبان 90 12:42
عزيزم به من فقط يه رمز دادي.......من رمز عكس و ندارم گلم
آیرین
8 آبان 90 10:50
بوووووووووووووووووس برای مامان مهربون و رئیس کوچولوش . میدوستمتون .
مامان نی نی ناز
11 آبان 90 14:46
سارااااااااااااااااااااا اگر عکس نذاری پا می شم میام اونجاها ... بابا دلمون آب شد
نارینه (نانا)
16 آبان 90 15:56
عیدتون مبارک
اعظم
16 آبان 90 19:16
سلام عزیز م مهربونم .. دلم برات تنگ شده............. عیدت مبارررررررررررررک دوستم . ایشالله به حق همین روز عزیز به تمام آرزوهات برسی . بووووووووووووووووووس
setareh
16 آبان 90 19:44
سارا چیرا به من وهانیسمک رمز ندادی ؟ تازه عیدتم مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد