مادرانه

بازم عید

1390/11/20 17:49
نویسنده : سارا
1,202 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم، دخترک معصومم

امشب بازم شب عیده.

یکی از بهترین شبهای سال.

شب تولد دو تا از بهترین بنده های خدا.

حضرت محمد (ص) و امام صادق (ع).

درست پارسال تو همچین شبی عید رو بهت تبریک گفتم و از خدا خواستم که تو عیدی من باشی به یمن این روز خوب.

و پارسال فردا روزی, یعنی همون روز عید، متوجه شدم که تو اومدی تو دلم و خدای مهربون تو رو به ما هدیه داده.

حالا دقیقا فردا چهار ماهه میشی. خیلی برام این مناسبتها قشنگه.

دعا می کنم که سعی کنی تو زندگیت این بنده های خوب خدا رو الگو قرار بدی و بندگی کردن رو از اونا یاد بگیری.

آرزو نمی کنم که خیلی آدم موفقی باشی،

آرزو نمی کنم که خیلی آدم پولداری باشی،

آرزو نمی کنم که به مدارج بالای علمی برسی....

که البته اگه هر کدومشون رو بدست بیاری خیلی خوب و خوشحال کننده است،

اما آرزوی قلبی من برای تو، برای توئی که عزیز دلم هستی، اینه که بتونی بنده خدا باشی و دل بزرگی داشته باشی.

کاش می تونستم برات بیشتر توضیح بدم.

کاش بتونم کمکت کنم.

 

عیدت مبارک گل قشنگم

خیلی دوستت دارم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

نارینه
20 بهمن 90 22:38
این عید پر از خاطره رو بهت تبریک میگم سارا جونم
مل مل
21 بهمن 90 1:56
عیدت مبارک سارا جون یعنی میشه منم عیدی مو گرفته باشم
aren
22 بهمن 90 21:55
sara junam eydet mobarak motmayenan nini mamani ba terz fekr shoma hatman ensan khubi khahad shod koochoolooyeh nazam ro beboos
مامان نی نی ناز
25 بهمن 90 15:32
سارا جونمممممممممممم ... هانای گلمممممممممم عید هردوتون با تاخیر مبارک ... سارا متنت خیلی تاثیرگذار و زیبا بود ان شالله همیشه از خدا عیدیای خوب خوب بگیری
شهرزاد
25 بهمن 90 22:58
بهترین دعا رو برای دخملی کردی. ایشالا همه چیزای خوبی که براش آرزو داری برآورده بشه. میبوسمتون هم تو رو هم گل دختر ناز و خوردنیتو
عسل
29 بهمن 90 19:47
حتما می تونی بهش یاد بدی و کمکش کنی ایشالا که همونطور که دلت میخواد میشه این بهترین ارزو هست بنظرم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد