مادرانه

پتو ستیزی!

1390/9/30 18:38
نویسنده : سارا
975 بازدید
اشتراک گذاری

چغندرم، خرگوشکم، دخترکم

وقتی از خواب بیدار میشی شروع می کنی به دست و پا زدن و پاهات رو خیلی تکون میدی.طوری که به راحتی پتو رو می زنی کنار.

دیشب هر بار برای شیر دادن بهت بیدار می شدم، می دیدم پتو روت نیست. هر دفعه هم بعد از اینکه بهت شیر می دادم و دوباره میذاشتم تو تختت، تا جاییکه می تونستم کناره های پتو رو بین تشک و دیواره های تخت فرو می کردم که نتونی بندازیش کنار، اما باز روز از نو و روزی از نو!

آخه مادر جون این چه کاریه؟ این پتوی بیچاره چه هیزم تری بهت فروخته؟ هان؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان آرینا
30 آذر 90 18:45
محفل آريائي تان طلائي ، دلهايتان دريائي شاديهايتان يلدائي ، پيشاپيش مبارک باد اين شب اهورائي . . .
شهرزاد
1 دی 90 10:47
مث اینکه همه بچه های این دور و زمونه گرمایی شدن! پارمیسم یه دقیقه وقتی بیدار باشه پتو روش نگه نمیداره. یه روز داشتم فکر میکردم باید بذارمش توی کیسه خواب که نتونه روشو پس بزنه
عسل
1 دی 90 20:10
هههههههههههههه فکر کردم این اسامی را فقط ما بکار میبریممممممممممم هانا به خاله اش درگوشی گفت اخه مامانی من 2 تا پا دارم که میخام ببینم چمارها می تونم باهاشون بکنم
عسل
1 دی 90 20:11
ببخشید چمارها= چه کارها
نارینه
4 دی 90 0:17
چغندره خاله رو عشق است با اون پاهای همه کارش !!
سفانه
10 دی 90 2:35
اااااااااااای جون دلم.... سارا خدایی تا میتونی ماچش کن که این روزها دیگه تکرار نمیشه و چشم بهم بذاری بزرگ میشه.... خدا برات حفظش کنه ایشاللههههههههههه
آنیا
14 دی 90 14:11
وای خدا ... جیگرتو بخورم هانا خوشگله خاله پتوستیز بووووووسسسسس برای عزیزای دلم سارا و هانا
سفانه
19 دی 90 23:20
مامان گیسو
20 دی 90 0:52
خصوصی داری
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد