مادرانه

دالی

1390/9/24 22:53
نویسنده : سارا
811 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خرگوشک مامان

با هم دالی بازی می کنیم و تو کلی ذوق میکنی.گاهی صورت تو رو با حوله می پو شونم و گاهی صورت خودم رو. و وقتی که حوله رو برمیدارم و میگم داااااااااااللللی، تو کلی ذوق میکنی.

دیگه اینکه قبلا تو خونه اصلا حاضر نمیشدی تو کریرت بشینی، اما الان چند وقته راحت توش میشینی و مشغول تماشای تلویزیون میشی. امروز دو قسمت از برنامه های بی بی انشتین رو دیدی و من تازه متوجه شدم یکیشون برای کودکان شش ماه به بالا بوده و یکیشون هم واسه سه ماه به بالا. اما خب تو همچین با دقت و هیجان نگاه می کنی که دلم نمیاد خاموشش کنم. وقتی صفحه سیاه میشه تا شروع صحنه بعدی، دست و پا می زنی و با شروع صحنه آروم میشی و گاهی هم یه صداهای بامزه ای از خودت درمیاری.

واقعا واسه من که خیلی جالبه. چه جوری به فکرشون میرسه برنامه هایی درست کنن که اینجوری یه نوزاد باهاش ارتباط برقرار کنه!

الانم که نشستی و داری قسمت مربوط به معرفی فصلها رو نگاه می کنی.

 

عزیز دلم از وقتی که قرار شد بیای تو دلم تا الان، هر روز بیشتر و بیشتر به عظمت خدای مهربون فکر می کنم. واقعا آفرینش پر از شگفتیه. دلم می خواد هر لحظه با تو بودن رو با تمام وجودم درک کنم و به خاطر بسپارم.

گاهی فکر می کنم هیچ تفریحی دیگه برام خیلی لذت بخش نیست. هیچ هدیه ای خیلی خوشحالم نمیکنه. همین که تو پیشم هستی انگار تمام دنیا رو دارم.

کاش همه دوستام این لحظات رو به زودی حس کنن.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

دوتا عشقم محدثه
24 آذر 90 23:41
با سلام خدمت شما دوست عزیز محدثه جون (12ساله) تو مسابقه ی جشواره ی نی نی وبلاک شرکت کرده است اگه دوست داشتید به من هم رای بدهید کد من 138 است نحوه رای دادن 1) روز شروع رای گیری یک شماره 11 رقمی به شما معرفی خواهد شد. 2) هر شماره موبایل تنها یکبار مجاز به ارسال پیامک می باشد. 3) هر رای دهنده حتما باید به سه نفر متفاوت رای دهد. 4) اگر تعداد کدهای موجود در یک پیامک بیشتر و یا کمتر از 3 باشد و یا در بین سه کد، کدی تکراری وجود داشته باشد پیامک ارسالی باطل خواهد شد. 5) نحوه نوشتن پیامک به این صورت است که کد اول را نوشته سپس یک فاصله وارد کنید و بعد کد دوم را نوشته و دوباره فاصلی ای وارد نمائید و در آخر کد سوم را نیز یادداشت کنید و به شماره 11 رقمی که اعلام خواهد شد ارسال نمائید. مثال) اگر رای های شما کدهای 112، 450 و 197 است، پیامک شما می بایست بصورت زیر باشد : 197 450 112
مامان نگار
25 آذر 90 1:16
ای جووونم ببوس دختر گلتو
آیرین
25 آذر 90 23:42
فدات بشم با اون ذوق کردنت ..... یه بووووووووووووووووووس مخصوص برای مادر و دختر مهربان و خوشگل .
عسل
26 آذر 90 16:06
وای خدای من پس یه انیشتن کوچولو داریم واقعا تمام لذت دنیا به نظر من هم همینه.... من هنوز سی دی ها را واسه دیان نذاشتم ولی وقتی براش کتاب داستان می خونم خیلی خوش خوشانش می شه هرچند اخرش می خواد کتابو بخوره
مامان گیسو
29 آذر 90 1:25
سلاممممممم سارای نازم خوبی؟ واییییییییییییی چقدر دلتنگتون هستم ای جونممممممممم فداش بشم من خانم کوچولوی باهوش بوسسسسسسسس
نارینه
29 آذر 90 23:53
امسال شب یلدا براتون رنگ و بوی تازه ای داره یلداتون پر از شادی
فرنوش
4 دی 90 20:54
سلام سارا جونم چطوری ؟هانا عشق من چطوره؟ دلم خیلی برات تنگ شده ای جانم که اینقدر خانم شده بی بی اینشتن م یبینه الهی فداش بشم شیطونک باهوش بوسسسسسسس سارا حسابی از طرف من بچلونش
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد