مادرانه

اولین واکسن( 8 هفتگی)!

1390/9/17 21:10
نویسنده : سارا
979 بازدید
اشتراک گذاری

حدود 8 ساعت پیش واسه دومین بار رفتیم کلینیک نوزادان.

دفعه پیش واسه چک آپ 4 هفتگی رفته بودیم. اون بار وزنت 4420 گرم و قدت هم 52.8 سانتیمتر بود.

امروز چک آپ 8 هفتگی بود.

وزنت شده 5540 گرم و قدت هم 55.3 سانتیمتر.

البته من و بابایی معتقدیم خانوم پرستار قدت رو کمی کمتر اندازه زده.

امروز واکسن هم زدی. تو هر دوتا پات.

اول پای راست. بعد از اینکه کل دارو تو پات خالی شد تازه جیغ زدی و گریه کردی اما زودی ساکت شدی.

اما بعد که خانوم پرستار به پای چپت آمپول رو زد از همون اولش جیغ زدی و کمی بیشتر هم گریه کردی. انگار چون تجربه درد رو داشتی، این دومی بیشتر ترسوندتت.

الهی قربونت برم. همش چند وقت بود که نگران این واکسنهات بودم. اما خدا رو شکر فعلا که گویا درد نداری. دمات رو هم دو بار چک کردم. فعلا تب هم نداری.

خانوم پرستار گفت اگه دمات بالاتر از 39 درجه شد یا اگه خیلی بی تابی کردی می تونیم برات شیاف پاراسیتامول بذاریم.

قربونت بشم دختر معصوم من.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

دوتا عشقم محدثه
17 آذر 90 21:24
*.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***____من آپم____________*** _***______مشتاق نیم نگاهی_*** __***_______هرچند گذرا____*** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•* ژ
شهرزاد
19 آذر 90 13:23
آخی نازی هانا کوچولوی خاله.الهی بمیرم برات خاله جونم...خدا کنه اصلا اصلا اذیت نشی عزیز دلم.بوووووووووووس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد